Follow by Email

Wednesday, 14 September 2011

Dragana Ognjenović

Da mi je neko, u davna, pradavna vremena pričao da ću zavoleti klasičan i minimalistički stil oblačenja, rekla bih...
Moj precrtani barokni izgled (osim bermuda) sa mature, raskošni način nošenja velikih marama na jednom ramenu na studijama, sve boje na sakoima i suknjama, svemogućnost...Ništa od toga tih davnih dana nije ukazivalo da ću se oduševiti apsolutnom jednostavnošću.
Čak sam i znala unapred, ali nisam verovala. Naime, u malo skorija, ali ipak, sa ove distance, davna vremena, izučavala sam astrologiju (i dosta dobro je savladala). Tada sam saznala da je moja Venera u Jarcu. Venera, pored ostalog, podrazumeva i oblačenje, stil, izgled. Jarac - kameniti minimalizam, tradicionalnost, hladnoću, oštrinu...Doduše, i dalje je ona pod ludim uticajem Urana i Marsa, to je ona moja svojstvenost i svemogućnost, sada pretvorena u ličnost. A dobila sam oštru jednostavnost. I nju ću "furati" do kraja života. Sve jednostavnije i jednostavnije.
I, u koga bih drugog mogla da se zaljubim do u DO?
Volim Draganu zbog njenih modela koji se tako divno uklapaju u moj osnovni senzibilitet. Naročito u neletnjim kombinacijama (leti sam malo drugačija).
A volim Draganu i jer je stvorila samu sebe. Baš kao i ja. I volim Draganu jer je u emisiji "Lagumi" pokazala svoj novi prsten, drug joj je zalepio na prstensku osnovu običan mali tamnosivi rečni kamen. Svo kamenje ima energiju, pa i to "obično". Zašto mora da bude drago ili poludrago? Drago i poludrago je na dragim bićima. Na onima koji shvataju da je talasavost svuda oko nas. I da je mi stvaramo, takođe. I da, kada smo zadovoljni našim izabranim ciljem, sve je čarobno.
Zato je volim, jer ona to razume.
"Ali, imam tu prednost u svom karakteru: ne plašim se! Kada krenem da radim nešto što mi se sviđa, onda prosto savladam strahove" rekla je Dragana za pulsonline.rs. Oh, kako se slažem. I kako znam.
Bila sam na reviji koju je ovog proleća organizovala u "Madlenijanumu", njeni revnosni kupci su bili pozvani. Bila sam i pre nje, na jednom od FW-ova. 
Kad još porastem, volela bih da baza mojih odevnih predmeta bude baš sa njenim potpisom. U tome je lepota. Ona nije samo "potpis", brend. Ona je ona. Jednostavno lepa. Želi da to prenese svima. Ona radi i stvara i zbog toga, i oseća se želja. Oseća se prenos.
Dopada mi se i kako opisuje početak svog profesionalnog rada. Tu se vidi da zaista ništa nije slučajno. Ona je svoj rad imala u planu odavno, i onda se, u pravo vreme, prilika stvorila.
"A ja ne podnosim savete. Niti ih dajem, niti ih slušam", rekla je. Oh, kako smo i tu slične!
Dragana Ognjenović jeste uglavnom crno-belo i to je osobenost koji obožavam. Rekoh već, kolorit primenim na leto. Ali, kad ono prođe (a ovo konkretno nikako da prođe), ja sam ja najviše u crnom, belom i crno-belom. Dobro, "razbijam" ih ponekad bojama u detaljima. Nosim i dobar džins sa njima. Imam krivudanja. Ali, zašto bismo stalno "razbijali" osnove nečim? Nema potrebe.
Jednostavno, osnove su osnove. Mogu one i same o sebi da govore.
Baš kao i ja.




www.anaatanaskovic.rs

2 comments:

  1. Hehehe, već vidim sebe za 10ak godina ovako obučenu, jednostavno, damski i efektno :D

    ReplyDelete
  2. Ni ja nisam obraćala pažnju na ovakav stil u ranijoj mladost :)
    Drago će mi biti, join the club, kad god.

    ReplyDelete