Follow by Email

Thursday, 15 September 2011

Jackie Ohh

http://www.anaatanaskovic.rs/blog/jackie-ohh/
Oh, ovo je moja velika inspiracija...
Pre neki dan, juče mislim, reče mi jedan đak da me je letos video u prevozu sa velikim naočarima "zunzarama", tako nekako reče on. Eh, nikako to nisu samo velike naočare, pogotovo nisu one koje liče na moderne koje zaista liče na oči muva. Mladost ne zna, i ne mora da zna, naročito dečačka, ali ja znam. To su moje Jackie Ohh  naočare! Veliki stil. Veliko skrivanje, ono pravo damsko. I idealne za moj oblik lica, gle slučajnosti. Oh, kako volim moje Ray Ban Ohh! Tako dopunjujuće. Tako moćne...

A one su samo deo velike priče o Džeki Kenedi, one koja je umela da bude dama, da bude prava, da bude jednostavna i jednostavno ono što jeste. Ne vredi ni preterivanje u ukočenom držanju, ne vredi insistiranje, ne vredi kinđurenje, ne vredi precenjivanje. Dama je spoj uspravnosti i ležernosti, znanja i spontanosti.
Ne mogu da se zasitim njenih slika. Ne mogu. Tako je takva.

Ovih dana je Džeki O. ponovo u žiži. Opet nešto povezano sa mnom - knjiga. Naime, objavljena je knjiga sa bivšom prvom damom Amerike Žaklinom Džeki Kenedi. Knjiga „Žaklina Kenedi: Istorijski razgovori o životu sa Džonom F. Kenedijem” u prodaji je od 14. septembra.

Reč je o knjizi intervjua koje je Džeki Kenedi dala istoričaru Arturu Šlezingeru Mlađem ubrzo pošto je njen suprug ubijen u novembru 1963. godine. Knjiga je sastavljena od osmočasovnog intervjua, koji je Džeki Kenedi dala pomoćniku u Beloj kući, pod jednim uslovom - da se sadržaj ne objavi mnogo godina posle njene smrti. 


Teme su varirale od čitalačkih navika njenog supruga do invazije u Zalivu svinja na Kubi, do zbijanja šala na račun pretnji da će biti ubijen. (b92.net)
Uz knjigu se može kupiti i video zapis intervjua. 

 Tako moderna i u sadašnje vreme - knjiga plus zapis. Uvek moderna. Uvek ista. Volela bih da je čitam i slušam.
I u ovoj knjizi. O njenoj mladosti.

Ili u ovoj

(ovo je stvarno interesantna knjiga pošto je Džeki bila  urednik raznih izdanja).


4 comments:

  1. Stvarno mi se sviđa ovaj post draga :)
    Volim kada neko piše o ličnim stvarima, i volim što iz tvojih reči mogu da naslutim koliko je voliš i kolika ti je ona inspiracija...Vidi se!

    ReplyDelete
  2. Znala sam da si znalac koji će prepoznati iskrenost i povezanost.
    Hvala ti.
    :)

    ReplyDelete