Follow by Email

Saturday, 24 September 2011

Leopardasto


Da mi je neko pričao da ću nositi ešarpu sa leopart printom, priznajem, rekla bih da se šali. Ne mislim samo na davna vremena, ta "šala" bi dosezala i do "skorašnjosti". Zaista ne znam da li mi se ideja svidela zbog suptilnog i sistematskog uticaja marketinga koji se odražava kroz predloge u časopisima i kataloge, ali ideja se u meni rodila malo pre ove sezone u kojoj animal print vlada. Recimo, nikako to ne mogu da kažem za snakeskin print koji je "moj" odavno, a sada je popularan. Ali, leopard je, mislim, fino nametnut u moje misli, ali, ne žalim se. Sada mi se dopada.
Ako pogledamo fotografije koje nam nudi internet, naći ćemo leopardastu ešarpu skoro svuda. Evo kako je nosi Dita fon Tiz

Sasvim drugačije, a opet lepo nosi ga i Nikol Riči

Ovakav način mi se baš dopada, nazvala bih ga "kad je tu, onda je tu", tj. ukusno je nositi jedan animal print detalj, ali kad je već tu, ovaj izgled ga potencira na izrazit, a opet ne preteran način

Kao i sve ostale odevne predmete, nositi animal print sa stilom znači ne dozvoliti im da oni nose nas.
Kad smo već kod leoparda, istraživala sam da li ima beletristike sa tim naslovom. Naravno, ima (ponekad mi se čini da su sve pojave i reči već iskorišćene za teme romana, zaista).
Recimo (ovo su uglavnom krimići i akcije)

Ovu bih preporučila "na slepo", klasik je (priznajem, tek sada sam je otkrila) - "Snow Leopard" Petera Matthiessena. Klasika u modernim spisima o prirodi. Srce Himalaja, potraga za čudnom životinjom.

I, dok smo još uvek "kod" leoparda, molim vas, pogledajte ovaj film. Kod nas je preveden kao "Nevolje sa bebom". Originalan naziv je "Bringing Up Baby". Keri Grant i Ketrin Hepbern i urnebesna komedija. Pravi klasik. Odličan scenario, vrhunska gluma, stara vremena, film kakav bi trebalo film da bude, romansa i komedija, crno-beli svet, leopard je veoma bitan u razvoju događaja.


Evo i mog delića od večeras...



9 comments:

  1. Super tekst, prelepa ešarpa :)
    Animal print, uopšteno, je meni i dalje stran, ali eksperimentišem, možda se i ispostavi da smo jedno za drugo :)

    ReplyDelete
  2. Hvala ti puno! Lepo si ovo rekla - "možda se ispostavi da smo jedno za drugo". Ja nisam mogla ni da poverujem da ću se odlučiti na ovaj korak. Ko zna šta nas još čeka! :))))

    ReplyDelete
  3. Desava mi se da nesto duze vreme gledam i da mi se dopadne. :) Sto se leo marame tice prosle zime sam se lomila da li da je uzmem, i sada imam istu dilemu... Tvoja je super.

    ReplyDelete
  4. Hvala ti puno! Da, postoje ljubavi na drugi i deseti pogled :)

    ReplyDelete
  5. Bas sam je pre neki da nosila,resila sam da se druzim sa njom ove sezone! ;))

    ReplyDelete
  6. Ovo je komplet leopard lifestyle :) I skroz mi se svidja.

    ReplyDelete
  7. Hvala vam, devojke. Sad kad pogledam sliku opet mi deluje neverovatno da sam ja nosila "leoparda", ali biće sve ok, dopada mi se! :)

    ReplyDelete