Follow by Email

Sunday, 27 November 2011

38 -38 (36)- 38


Danas sam napunila 38 godina. Onoliko koliki mi je broj cipela (onaj čuveni, kog nikad nema). Nosim i konfekcijski broj 38, uglavnom. Mada, moj uski struk i stas često (i sve češće) "zahtevaju" i broj 36. Ali, generalno, jesam sasvim standardna, "normalna", klasična. Savršena. Što da ne? Baš po JUS-u.
Od 0, oo do 36 u američkom ruletu ima 38 polja. Ima 38 "preživelih" drama Vilijama Šekspira. U nordijskoj mitologiji ovaj broj predstavlja natprirodnu hrabrost. Većina legendarnih saga je podeljena u 38 poglavlja. U starom Egiptu je bio broj Anubisa, boga smrti i mumificiranja. Faraoni su se sahranjivali sa 38 statua-čuvara u obliku mačke., a sarkofag je bio ukrašavan sa 38 ankova.
Dakle, zaista sam na ruletu, novi krug. Sada je novi krug. I dalje bi trebalo da pišem, da stvaram poglavlja. Da imam natprirodnu hrabrost. Trebalo bi da krenem u novi ciklus koji je samo deo moje lične večnosti.
Dakle, da krenem...šta je, tu je...:)
p.s. ovo je ta čuvena sva šljokičasta, sa velikim krljuštima svetlećim kapa iz Praga, ali nije na slikama htela da okrije svoju svetlucavost :)

2 comments: