Follow by Email

Tuesday, 20 December 2011

Belo i belo

Da me je neko pitao pre nekoliko meseci šta je idealno obući za doček Nove godine rekla bih, naravno, crna haljina. Crno i ja, to je poznata stvar.
Međutim, od jutros razmišljam drugačije. Pao je prvi sneg. Doduše, još uvek minimalan, mljuzgav. Evo, već ga nema.
U stvari, proces je verovatno podsvesno počeo baš pre tih nekoliko meseci, kada sam kupila belu kapu i veliki beli šal. Nadam se da će se moja ideja dočeka koja je, u stvari, avantura u stilu knjige "Grad tajni" ostvariti. Za tu ideju je potrebno da budem toplo obučena i želela sam da imam baš bele detalje.
I onda jutros razmišljam...belo. Bela haljina za doček? A zašto da ne? One dame koje idu na neku svečanost, zašto da ne? Verujem da bi baš bile drugačije.
Početkom devetnaestog veka i u edvardijanskoj eri sinonim za eleganciju je bilo belo. Haljina, rukavice, sve. Znam, i meni samoj je ova ideja malo čudnjikava, ali zaista hrabra. Ja bih probala.










 Naravno, uz dobar kaput dodala bih i uočljive zimske detalje, dok ne dođem do mesta slavlja
Još bolje ako su kožne rukavice u jarkoj boji. Ispod njih - crveni lak (moja nova zanimacija). I crveni karmin na usnama (možda postane moja zanimacija, ko zna)

Od knjiga vezanih za Novu godinu preporučujem, verovali ili ne, slikovnicu. Kupite slikovnicu. Vratite se u detinjstvo. Praznici nam stižu. :)

1 comment:

  1. Belo, divno, ko ume da nosi, i kome stoji, nažalost, zbog tena, nisam ta sigurno :)

    ReplyDelete