Follow by Email

Sunday, 22 January 2012

New York, New York

Ovih dana se u razgovorima sa kolegom piscem prisećam svog boravka u Njujorku. Sa ove distance mi deluje još više cool, jer jesam stvarno bila zapucala tamo isključivo zbog romana. Mnogi pišu o Njujorku a da ga nisu ni videli, ali ja to jednostavno nisam mogla da dozvolim. Znala sam pre posete neke nagoveštaje, ali sam, boraveći tamo shvatila da je Njujork zaista prestonica jedna od prestonica sveta, i to jedna od najkosmopolitskijih. Amerika je za sada moja najdalja destinacija i danas želim da se sećam nje. Njujork mi nije najomiljeniji jer pre njega su u mom srcu Pariz i London, ali je na divnom trećem mestu.


4 comments:

  1. predivne slicice :)
    moja zivotna zelja je da posetim njujork :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pošto već voliš taj grad, veruj mi, neće te razočarati. Navijam za tebe da odeš.

      Delete
  2. I moja zivotna zelja-koja ce biti jednom ostvarena!!!:)))

    ReplyDelete