Follow by Email

Wednesday, 21 March 2012

Peacocks

Ovaj naslov za blog stoji dugo u mom telefonu kao podsetnik. Čeko je nešto, međutim nisam slutila da je čekao obeležavanje kraja. A i nisam imala nameru da pišem pohvalno.

Nisam primetila ovaj brend kada sam putovala u London. A jesam New Moment, koji se uskoro otvara i kod nas. Tada još uvek nije bilo ni Accessorize kod nas (odavno bejah ja dva puta u Londonu, odavno...). London je jedan od najboljih gradova za šoping, počevši od Primarka, preko River Islanda do, recimo, Barbour-a, da ne spominjem alternativnu modu i čuvene lude kvartove, ali to je za drugu priču.
Elem, nisam primetila Peacocks tada, a on se onomad pojavio kod nas. Volim svakakva pojavljivanja jer volim raznolikost - da kupim i ovde i onde i tuda i svuda. Za najnajnajskuplje još uvek nemam mogućnosti, ali zato ne prezam od najnajnajjeftinijih mesta jer i tu se štošta može naći. Znamo svi onu krilaticu (a zaista je tačna) - novac ne čini stil. Mislim, ne bih imala ništa protiv da stalno kupujem Burberry ili MaxMara ili Hugo Boss i slične "krpice", ali šta je tu je, za sada.
I tako se ja obradovah Peacocks-u kao još jednoj opciji. Međutim, ne leži vraže. Ja u toj radnji nisam uspela da kupim ništa od odeće! A trudila sam se, stvarno. Dva objekta, oba blizu mog posla, usput, i ništa! Ako ima išta lošije, to je onaj Quiz, ušla sam jednom i izašla (možda su se poboljšali, da ne grešim dušu, nisam ušla od kako se otvoriše u TC Ušće). Mislm, Quiz - sintetika, sintetika, sintetika i krojevi za Ibarsku magistralu. Tako je bilo. Šljaštenje, šljaštenje, zastarelo, prosto nekako. Znam, surova sam, ali kad se setim samo boja i krojeva i bleštavo lošeg materijala...
E, Peacocks nema te krojeve, ima čak i moderne fazone, ali materijali su loši do zla boga. Ili da kažem "imao je"? Šuška se po netu da se firma zatvara, da su nešto kao propali, otkupljeni, da se povlače...
Ulazila sam u radnje, često. Recimo, svidi mi se kroj. Kad ono boja katastrofa. Dezen. Poliester onaj najočigledniji. Krto. Plastično. Ili, možda i nije tako, možda ima malo pamuka, ali je kroj zastareo. I tako sve u krug.
Kupila sam tri primerka nakita. Kao zlatnu narukvicu koja je pocrnela posle nekoliko nošenja. Jednu ogrlicu sa roze ružama koja je cool, ali mislim da je metalni deo postao braon. I jednu torbu imam malu, staro zlato boje. Slatka je ali ne znam baš zašto mi je trebala, samo jednom sam je nosila (nadam se da hoću ponovo). I to je to. 
Nažalost, zaista. Trudila sam se. Nije da nisam. Nije išlo. 
Da ne pričam o muškom šorcu koji se pocepao, šta pocepao, poderao posle jednog nošenja. To čudo još nisam videla (a kupio moj prijatelj i svedočio mi). To je strahota.
I onaj program veša i bade mantila i pidžama. Piše pamuk a bolji pamuk kod Kineza milion posto. Pamuk kartonski, krt...Bade mantili od plastike. Plastični pamuk. Veštački pamuk? Šta li je po sredi?
Krivo mi je što se zatvaraju (u Beogradu su radnje poluprazne), mislim, za ljude kojima su prijali. Ne volim zatvaranja. Neka cvetaju svi cvetovi. Ako se meni ne dopada ne mora da znači da se drugima ne dopada.
Kada su počeli da se reklamiraju u emisiji "Šopingholičarke", odlučila sam da idem u malu igru - da zamišljam da mi neko da novac da ga potrošim samo tamo i da vidim šta bih morala da kupim. Nikako to da ostvarim do pre neki dan, a sad ispade da je to bila igra za oproštaj.

Ušla sam i fotografisala moj imaginarni izbor:

Ovo je mutna fotografija, sorry, bilo mi je malo neprijatno da slikam u samoj radnji. Kroj haljine nije loš, dobar je, u stvari, i sastav je nešto kao pola pola ili viskoza (ali i nje ima raznih vrsta), ali boja mi se ne dopada. 
Ovo nije loša ideja, rukavi su super, kroj, dezen...ali je sastav užas


Možda bih kupila obične majice, pamuk nije loš, mada, realno, takve se mogu naći i povoljnije (verovatno bih kupila bezbroj ovakvih jer su mi uvek potrebne, crne, bele, sive..)
Ova marama je simpatična, ali je sastav užas. No, ipak, mislim da bih je odabrala kad ne bih mogla da biram. Simpa je dezen i boja "otvara".
Gledam ovaj predmet odavno, to je nešto za ključeve, slatko, ali ne da mi se da kupim, nemam pojma zašto
I, konačno, ove verovatno, mada su poliester poliestera za koji je mikrofiber zakon zakona, ali kroj je super i baš su onako u fazonu starijih vremena. Kad bi mi neko dao pare da ih trošim samo ovde, kupila bih ih sigurno
E, sad, niti ću ikada učestvovati u "Šopingholičarkama", niti će mi neko dati novac da trošim u Peacocks-u i biće još i Peacocks bye bye?
I da odu i da ostanu, ako hoću povoljnije, uputiću se do Kineza, u Terranovu, u Calliope, u NewYorker, ima ih. Peacocks mi ostaje misterija. 

4 comments:

  1. I meni su pantalone zapale za oko i ešarpe, međutim, u ovoj radnji sam kupila samo nešto od nakita i to je to, ništa drugo mi se, što bi ti rekla, nije dalo :)

    ReplyDelete
  2. Ja sam kupila sestri torbicu za rodjendan i izblamirala se jer je pukao kais prvog dana.

    ReplyDelete