Follow by Email

Thursday, 1 March 2012

Želim da pohvalim...

Dođoh danas ovde sa namerom da završim davno smišljeni blog, ali ipak me je jedna ideja pretekla. Takve stvari baš volim! Napisaću taj post, ali pre njega zaista jedna pohvala. Mala-velika.
Slučajno nađoh (znate ono kad špartate internetom i više ne znate kako ste naišli na određenu informaciju, kojim putevima-linkovima) vest da je Ana Cvejić, dizajnerka i umetnička direktorka New Momenta izabrana sa svojim radom u 10 najboljih koji su u konkurenciji u Cinderthriller takmičenju u organizaciji italijanske modne kuće Alberto Guardian i časopisa I-D.
Anina ideja je fantastična. Igra se slepilom koje sve više obuhvata ženski rod - praćenje trendova, čekanje šta je must, šta je in...Mislim...Kuda to vodi? Sve je lepo do određene granice. Ali, sve više je devojaka i žena koje tu granicu prelaze, na svoju štetu. 
"Treba biti svoj u svakom segmentu života, jer svi smo različiti i to treba sa ponosom nositi. To je više od trenda, to je životni stil"
Slažem se sa ovom konstatacijom Ane Cvejić. Oduvek sam bila takva, ma koliko sam menjala izgled i pojavu, uvek sam ono što sam uzimala prilagođavala sebi.
Volim, naravno, odeću, to je jasno i očigledno. Volim kako ona može da govori pre nas, pre nego što kažemo bilo šta. Volim da se igram, da izgled bude ogledalo jedne moje strane. No, ne dopada mi se virus opsednosti koji uzima maha u našem potrošačkom društvu.
"Ovo su cipele za jaku ženu koja ume da ih ponese i ima smelosti da vizuelnom provokacijom podstakne na razmišljanje o fenomenu ‘modnog roba’!" kaže Ana.
Ličnost, ličnost, ličnost je ona koja se ispoljava u našoj pojavi i kojoj prilagođavamo to što možemo naći u radnjama. Ono što znamo, što smo pročitali, što smo videli i proživeli.
Oduševljena sam (fotografija je preuzeta sa www.dominomagazin.com)

2 comments: