Follow by Email

Tuesday, 12 March 2013

Teaser 1

"Došao je! Poslušao me je, ili je došao samo zbog Roberta? Oh, ne znam, ne mogu da procenim. Kad je ušao, dočekala sam ga sama. Bilo je to prvi put da sam bila sama sa njim. Možda mu je bilo malo neprijatno, ali se trudio da to prikrije. Frizura mi je bila prelepa, moja teška kosa je bila poslušna i talasi su bili divni – gusti, glatki i sjajni. Lako sam strčala niz stepenice, kao devojčica, i širom otvorila vrata. Uneo je hladnoću sa sobom i živ miris grada, ali lice mu je bilo i dalje bledo i meko, nedodirnuto večernjim mrazem, nimalo crveno. On je zaista ogradio prostor oko sebe i ne dozvoljava da išta utiče na njegovo telo i um. Oh, taj naš zajednički momenat! "


1 comment:

  1. Lepa naslovna tsrana i još zanimljiviji nagoveštaj u ovom pasusu!

    ReplyDelete